Jimmy Pons
“Innovation Maker” BlueBay Hotels

“Innovation Maker” BlueBay Hotels on desenrotlla una estratègia d’innovació de 360º que ajude a la companyia a integrar en el seu ADN el concepte d’innovació global i amb visió d’intraemprenedor. Dirigix el “BlueBay Hotel Living Lab”, on des d’una visió de “Open Innovation”; posa en pràctica les seues innovacions hoteleres i relacionades amb el destí. El seu primer projecte com emprenedor ho va iniciar en 1997. Va treballar en temes de qualitat amb l’ICTE, va ser director de Màrqueting de l’ITH. Ideòleg de Fiturtech i responsable Innovació Destinos Rumbo. Professor de l’EOI, EDEM, JSF, CETT en: innovació, transformació digital i Mindfulness Executiu i intel·ligència emocional.»
Tens una cita amb Jimmy..
Tallers - 26 SETEMBRE - 17.30 – 19.30h.
Tallers > Màrqueting
• Design Thinking aplicat a la creació d’un producte o servei turístic
Input the main text content for your module here.
Temàtica Taller
Hui tindre un producte de qualitat ja no és prou, cada vegada més els clients busquen productes que s’adapten a les seues necessitats i expectatives. Ja no venem llits, si no que hem de passar a vendre experiències. Per tant tots els actors del sector turístic hauran d’afavorir la creació de productes innovadors. En este taller treballarem una metodologia senzilla i molt pràctica per a la creació de producte turístic des de diferents aspectes i amb una visió de 360º. Les claus d’esta metodologia són: Segment de clients, proposta de valor, talles de producte, recursos producte, recursos humans, Partners adequats, promoció i venda, fidelització, responsabilitat social corporativa, sostenibilitat, costos, ingressos. Si apliquem esta metodologia visual, serà més senzill crear productes que després siguen més fàcils de vendre.